Nabízíme Vám Balíčky služeb. Jsme připraveni Vám případně nabídku služeb sestavit na míru - plaťte to, co skutečně potřebujete.

Prima start

Základní nabídka správních služeb pro zajištění provozu SVJ či družstva, vhodná pro ty, co v rámci vlastní činnosti zabezpečení běžný provoz společenství.

  1. Vedení předepsaných evidencí vlastníků, nájemců bytů či nebytových prostor (včetně parkovacích ploch) včetně průběžného provádění změn.
  2. Příprava předpisů sjednaných plateb a záloh na služby, sledování skutečně zaplacených plateb a záloh na služby. Evidence dlužníků, předkládání výstupů SVJ a BD.
  3. Na základě předaných odečtů všech měřidel pro rozúčtování provádění rozúčtování vodného, stočného, tepla, TUV a ostatních služeb spojených s užíváním bytů.
  4. Vedení evidence nákladů a příjmů SVJ, bytových družstev dle jednotlivých složek rozpočtových nákladů.
Prima servis

Kompletní zajištění administrativně správních služeb nutných pro správný chod společenství, či družstva.

  1. Vedení předepsaných evidencí vlastníků, nájemců bytů či nebytových prostor (včetně parkovacích ploch) včetně průběžného provádění změn. Předpis sjednaných plateb a záloh na služby, sledování skutečně zaplacených plateb a záloh na služby.
  2. Evidence dlužníků, předkládání výstupů SVJ a BD, zasílání upomínek, propočet úroků.
  3. Na základě předaných odečtů všech měřidel pro rozúčtování, provádění rozúčtování vodného, stočného, tepla, TUV a ostatních služeb spojených s užíváním bytů.
  4. Příprava ročního rozpočtu záloh na služby.
  5. Vedení evidence nákladů a příjmů SVJ, bytových družstev dle jednotlivých složek rozpočtových nákladů.
  6. Pasivní nahlížení na bankovní účet klienta za účelem kontroly provedených plateb a pořizování měsíčních výpisů.
Prima volba

Dle zvolených priorit si vlastník vybere individuální rozsah požadovaných správcovských služeb z celkové nabídky a určí jejich rozsah.

  1. Vedení předepsaných evidencí vlastníků, nájemců bytů či nebytových prostor (včetně parkovacích ploch) včetně průběžného provádění změn. Předpis sjednaných plateb a záloh na služby, sledování skutečně zaplacených plateb a záloh na služby. Při opožděných platbách příprava podkladů k upomínání, uplatňování penále z prodlení a předkládání návrhů na soudní vymáhání pohledávek po uplynutí lhůty k zaplacení.
  2. Elektronická aplikace PRIMA KLIK.
  3. Zajištění odečtu všech měřidel pro rozúčtování a vyúčtování služeb, provádění rozúčtování vodného, stočného, tepla, TUV a ostatních služeb spojených s užíváním bytů. Vedení účetních výkazů - výnosy, náklady pro potřeby klienta. Vedení předepsaných statistických výkazů a podkladů pro daňové přiznání klienta.
  4. Smluvní zajištění dodávek médií, kontrola zajišťování sjednaných služeb - odvoz tuhého domovního odpadu, dodávek vody, odvodu odpadních vod, dodávek tepla a TUV, el.energie, případné zajišťování provádění úklidu.
  5. Zajištění provedení všech povinných revizí a kontrol vč. odstranění závad vyplývajících z revizních zpráv.
  6. Průběžná kontrola a vyhodnocení stavebně-technického stavu nemovitosti jako podklad pro případné drobné opravy a návrh plánu velkých oprav a investic na další rok vč. odhadu finančních nákladů na jednotlivé akce. Konzultace při projednání předloženého návrhu plánu oprav a investic s odborným zdůvodněním.
  7. Zajištění předepsaných povinností v oblasti požární ochrany a bezpečnosti v domě.
  8. Zajištění havarijní služby v mimopracovní době včetně sobot, nedělí a svátků.
  9. Zajišťování oprav a údržby, dle požadavků klienta:
    • opravy domovních a bytových rozvodů vody, kanalizace, elektrorozvodů, ÚT a plynu
    • opravy a čištění splaškové a dešťové kanalizace (kamerové prohlídky)
    • zednické, obkladačské a malířské práce
    • zámečnické, tesařské, truhlářské i podlahářské práce
    • sklenářské práce
    • zemní a výkopové práce - terénní úpravy
    • opravy střech plochých i šikmých všech krytin vč.klempířských prací
    • opravy komínových těles, VZT, hromosvodů
    • čištění půdních prostor i ostatních společných prostor objektu vč.odvozu a likvidace odpadu
    • deratizace, dezinsekce, dezinfekce.
  10. Vypracování plánu oprav na následující období s odhadem finančních nákladů.
  11. Vedení evidence oprav v bytech a domě. Pravidelné preventivní prohlídky  stavebních prvků domů. Všechny další povinnosti správy, které stanovují právní  předpisy.
  12. Zajišťování pravidelného úklidu společných prostor domu a chodníku.